Bucureștiul, promovat ca destinație turistică de 50 de bloggeri și influenceri de renume internațional
Astfel, principala destinație turistică a României – București, va fi gazda a 50 de invitați de top ce activează în domeniul turismului, creatori de conținut de succes, bloggeri, vloggeri, jurnaliști, instagrameri și specialiști pe Twitter ce vin de pe 5 continente
Evidențierea principalelor atracții ale Bucureștiului în mediul online este susținută de AMPT prin organizarea unor tururi culturale specifice, ce includ vizite care vor pune în valoare cele mai importante obiective culturale și monumente de for public ale orașului – Arcul de Triumf va fi deschis special pentru acest eveniment. În acest fel, invitații vor avea ocazia de a descoperi și promova pe toate rețelele de socializare potențialul turistic al capitalei, cu accent pe diversitatea experiențelor inedite ce pot fi trăite aici.
În ultima zi a proiectului, pe data de 5 noiembrie a.c., va avea loc Conferința Internațională din România dedicată turismului și social media, la Hotel Radisson Blu
din București, în cadrul căreia specialiști din domeniul turismului, atât români cât și străini, vor dezbate cele mai eficiente practici de implementare a campaniilor de marketing în mediul online, ultimele tendințe internaționale pe rețelele de social media și studii de caz specifice, cu accent pe elementele unui branding de succes pentru destinațiile turistice.
Informații suplimentare:
Programul complet al celei de-a patra ediție a proiectului #ExperienceBucharest poate fi consultat aici: http://experience-bucharest.com/program/.
În cadrul edițiilor trecute, #ExperienceBucharest a generat peste 26.5 mii de postări doar pe Instagram, clipuri video de milioane de vizualizări și sute de articole pe cele mai populare website-uri de travel și turism.